جستجو

تبلیغات



10 نکته مفید تغذیه برای ماه مبارک رمضان

    براي جلوگيري از عطش

    در وعدة سحری از خوردن غذاهاي خشك نظير كوكوسبزي، كوكو سيب‌زميني، كتلت و گوشت‌هاي سرخ شده مثل كباب، جوجه كباب و ماهي خودداري كنید.

    اين غذاها به همراه غذاهايي كه ادويه زيادي مي‌طلبد، باعث عطش زياد و ترش کردن در طول روز مي‌شوند. مصرف سس مايونز، خامه، سوسيس و كالباس نیز در سحري يا افطاري مناسب نیست، زيرا اين غذاها زمينة بروز ناراحتي‌هاي گوارشي نظیر ترش كردن را فراهم مي‌كنند.

    ضمنا خوب است شش تا هشت ليوان آب در فاصلة افطار تا سحر نوشیده شود و براي پيشگيري از احساس تشنگي در طول ساعات روز، ليمو ترش تازه در پايان سحري مصرف شود.


    براي تامين قند خون


    استفاده از خرما در ماه رمضان به‌خصوص در هنگام افطار براي تأمين قند خون فرد روزه‌دار بسيار مؤثر است. روزه‌داران سعي کنند به جاي غذاهاي چرب و سرخ شده، از غذاهاي آب پز و بخارپز شده استفاده کنند.


    براي حفظ تعادل در وعده‌هاي غذايي


    این مطلب تا کنون 32 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 10 تير 1394
    منبع
    برچسب ها : غذاهاي ,
    10 نکته مفید تغذیه برای ماه مبارک رمضان

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 9 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر