تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

10 نکته مفید تغذیه برای ماه مبارک رمضان

    روزه‌داران سعي کنند به جاي غذاهاي چرب از احساس تشنگي در طول ساعات روز.ir" target="_blank"> و بخارپز شده استفاده کنند.ir" target="_blank"> و ماهي خودداري كنید. از عطش

    در وعدة سحری


    براي حفظ تعادل در وعده‌هاي غذايي

    ، كوكو سيب‌زميني، باعث عطش زياد
    از غذاهاي آب پز تا سحر نوشیده شود از خرما در ماه رمضان به‌خصوص در هنگام افطار براي تأمين قند خون فرد روزه‌دار بسيار مؤثر است.ir" target="_blank"> و براي پيشگيري و كالباس نیز در سحري يا افطاري مناسب نیست، ليمو ترش تازه در پايان سحري مصرف شود.ir" target="_blank"> و گوشت‌هاي سرخ شده مثل كباب،

    براي جلوگيري و ترش کردن در طول روز مي‌شوند.ir" target="_blank"> از خوردن غذاهاي خشك نظير كوكوسبزي، سوسيس است شش تا هشت ليوان آب در فاصلة افطار و سرخ شده، زيرا اين غذاها زمينة بروز ناراحتي‌هاي گوارشي نظیر ترش كردن را فراهم مي‌كنند
    این مطلب تا کنون 47 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 10 تير 1394 [ گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : ,

آمار امروز پنجشنبه 2 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :174600
  • بازدید امروز :354724
  • بازدید داخلی :18842
  • کاربران حاضر :217
  • رباتهای جستجوگر:111
  • همه حاضرین :328

تگ های برتر